Reklamace

Jak na reklamaci zboží na Konzole-store: Průvodce krok za krokem

Nákupy online mohou být pohodlné, ale co když se zakoupeným zbožím není vše v pořádku? V tomto článku vám představíme, jak jednoduše a bez zbytečných komplikací reklamovat zboží zakoupené na webu konzole-store. Dozvíte se, jaké podmínky je potřeba splnit, jak reklamaci zahájit, a jak dlouho celý proces trvá. Také vám poradíme, jak postupovat v případě, že potřebujete zboží vrátit nebo vyměnit. Naším cílem je zajistit, aby pro vás byl proces reklamace co nejjednodušší, a abyste se při něm cítili jistě a informovaně.

  • Pokud je tedy s dodaným zbožím cokoliv v nepořádku, je postup následující
  • Vždy nás předem kontaktujte na čísle 739616508 / info@konzole-store.cz
  • Reklamace, výměny zboží či vracení peněz nijak nekomplikujeme a vždy se snažíme vše dořešit v co nejkratší možné době
  • Po nahlášení reklamace ihned zasíláme do e-mailu postup jak reklamci co nejrychleji dořešit. 
  • Zásilky k nám zasílejte přes službu zásilkovny - reklamační asistent pod kódem 99059907. Zásilka je zdarma dodána k nám pro dořešení reklamace. 
  • Do balení vždy vkládejte doklad o koupi a bankovní spojení pro převod zpětné platby
  • Po doručení zásilkovnou obsah překontrolujeme a většinou do 2-3 dnů vracíme platbu  

Nezasílejte prosím zásilky k nám na vlastní pěst a bez našeho vyzvání. Vše řešit až po nahlášení problému s dodaným zbožím. 

facebook konzole

instagram konzole-store

 

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti

Přihlášení